USD: EUR:
... в Запорожье
Нова айдентика запорізької Хортиці потрапила до шорт-листів міжнародного фестивалю «Канські леви»

Нова айдентика запорізької Хортиці потрапила до шорт-листів міжнародного фестивалю «Канські леви»

Брендинг запорізького Національного заповідника «Хортиця» потрапив до  шорт-листів міжнародного фестивалю творчості Cannes Lions («Канські леви»).

Про це на своїй сторінці у соціальній мережі повідомив креативний директор компанії Bickerstaff.568, яка розробляла айдентику Хортиці, Ілля Ануфрієнко.

«Перший день Міжнародного фестивалю творчості Cannes Lions приніс три шорт-листа за брендинг Національного заповідника «Хортиця». Велика честь знайомити світ з непереможною та неймовірною Україною за допомогою дизайну», – розповів Ілля Ануфрієнко.

Нова айдентика Хортиці потрапила до списку фіналістів у трьох категоріях:  Creation of a New Brand Identity (Створення нового бренду), Brand Collateral (Послідовність бренду), Outdoor (Зовнішня реклама).

«Минулого літа ми затвердили новий брендинг острову Хортиця, розроблений Іллєю Ануфрієнком та його дивовижною командою у партнерстві із Метінвестом та Міністерством культури та інформаційної політики України під чітким менеджментом урбан-бюро Big City Lab, – зазначила директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталя Ємченко. – Сьогодні цей брендинг продовжує збирати шорт-листи на найгучніших світових майданчиках (зараз – Канни). Сподіваюсь, не лише шорт-листи, а ще й нагороди (чекаємо). Тож побажайте нам перемоги!».

Нагадаємо, минулого року нова айдентика запорізької Хортиці отримала бронзу престижної всесвітньої премії Epica Awards – «Оскар» у світі дизайну та креативу.

Як вже писав «Перший Запорізький», минулого літа у острова Хортиця з’явився особистий бренд. Створення нового брендингу було можливим завдяки участі великого бізнесу в національному проєкті відродження Хортиці. Замовником стала Група Метінвест, яка в рамках державно-приватного партнерства взяла на себе зобов’язання щодо оновлення заповідника.

По темі: Відчуй місце сили: відбулася всеукраїнська презентація брендингу запорізької Хортиці

До речі, розробники брендингу Національного заповідника «Хортиця» відповіли на 7 найпопулярніших запитань щодо бренду, які можуть виникати у користувачів соціальних мереж.

Нагадаємо, останні роки Хортиця перебувала у занепаді. Все почало змінюватися у 2021-му, коли Хортиця стала одним з ключових об’єктів національної програми «Велике будівництво». Минулого року було оновлено такі знакові об’єкти, як громадський простір «Козацьке коло» та максимально доступний для всіх відвідувачів Пагорб Єдності, а також почали реставрацію Музею історії запорозького козацтва, що зачинений вже сім років. Цього року планувалося розпочати оновлення музею всередині.

Відродження острова Хортиця стало вдалим прикладом того, як держава та великий бізнес можуть разом робити успішні масштабні проєкти перетворень. Група Метінвест стала флагманом державно-приватного партнерства, а великий досвід та ефективні експертизи Метінвест можуть бути масштабовані та застосовані в інших соціально-важливих проектах.

Окрім участі у створенні сучасного брендингу, Група Метінвест гарантувала оперативне системне залучення в різні галузі та показала результат – лише за декілька місяців з’явилися сучасні знакові об’єкти, що тепер відвідують тисячі людей: арт-об’єкт «Коло Єдності», лазерне шоу «Трансформації крізь історію» та імерсивна аудіовистава «Шлях».


Читайте також:

Сучасна  інфраструктура, нова айдентика та унікальні атракції: у 2021-му запорізька Хортиця отримала друге життя і стала туристичним магнітом України

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!

0