USD: EUR:
... в Запорожье
Розробники нового брендингу «Хортиці» відповіли на найпопулярніші запитання жителів Запоріжжя

Розробники нового брендингу «Хортиці» відповіли на найпопулярніші запитання жителів Запоріжжя

Розробники брендингу Національного заповідника «Хортиця» – креативне агентство Вickerstaff.284 – відповіли на 7 найпопулярніших запитань щодо бренду, які виникають у користувачів соціальних мереж.

Відповідь креативних спеціалістів опублікували на сторінці заповідника у соціальній мережі. Нижче цитуємо відповіді:

1: Чому все так похмуро?! Все виглядає занадто сумно та містично!

Ми хотіли передати, що острів Хортиця – це глибока, дійсно древня, велика сила. Яку можна та треба розкривати, дізнаватись з різних сторін

2: Все одно, чому так багато темних кольорів? Що вони символізують?

Саме для того, аби передати усю глибину та внутрішню напругу острова і все, що за цим приховано. В концепті достатньо світлих кольорів, але вони не є базовими. Адже розкрити можна зовсім різні речі, в тому числі і яскраві-світлі носії, яких теж багато, але вони не основою. Вони відображені в квіточках, річці, дитячих малюнках.

3: Звідки ви взяли ці символи, що застосовані під час розробки бренду?

Придивиться, багато з символів брендингу вам мають бути знайомі. Ми їх брали безпосередньо з історії острову або атрибутів Хортиці. Більш того, деякі з них нам запропонували власне запоріжці, коли ми проводили дослідження острову. Звісно, також частина символів є нашім абстрактним втіленням енергії острова Хортиця.

4: Чому в якості логотипу обрали букву Х?

Буква Х є вдалою з точки зору графічної архітектури. Також вона символізує загадковість, те що кожен може відкрити свою невідомість. І звісно, тому що буква Х – є першою буквою в слові Хортиця.

5: Як цей брендинг буде сприйматися іноземцями? Адже лого у вигляді літері Х для них матиме зовсім інший сенс!

Буква Х має скрізь однакове значення, їй позначають щось утаємничене або невідоме.

6: А де козаки?! Чому брендинг обійшовся без теми козацтва?

Дивимось уважніше) Серед концепції брендингу можна побачити багато елементів козаків і козацтва. Але великого акценту саме на козаках не робили навмисне, аби дати можливість острову жити не тільки козаками, аби дати можливість отримати нові сенси. Тому концепція гнучка, це візуальна система в якій можна розкрити для себе що завгодно, все залежить від контексту. В тому числі можна побачити і козацтво.

7: Наскільки ексклюзивною є ця концепція брендингу Хортиці?

Заявляємо відповідально – нічого подібного в світі не існує. «Гугліть» на здоров’я! Хто знайде запозичення, з нас пляшка «спотикача».

Нагадаємо, що автором концепції стилю Хортиці виступило креативне агентство Bickerstaff.284, команда якого має в Україні найбільшу кількість нагород міжнародного фестивалю творчості «Молоді Каннські леви». Роботи авторів неодноразово відзначалися нагородами на найпрестижніших фестивалях світу в категорії креативу та дизайну, таких як «Reddot», «Epica», «Golden drum».

За словами креативного директора агентства Вickerstaff.284 Іллі Ануфрієнко, вони старались зробити графічну подорож островом, розкрити найрізноманітніші історичні, культурні, містичні, природні аспекти Хортиці, дати можливість зануритися в різноманітність і загадковість, зіткнувшись з енергією, духом острова.

Під час розробки комунікаційного повідомлення було проведено безліч глибинних інтерв’ю та досліджень вітчизняних та іноземних джерел. Брендинг Хортиці було презентовано в рамках четвертого етапу дискусійної платформи «Хортиця: видатна історія – велике майбутнє».


Читайте також:

«Живий острів сили»: в Запоріжжі презентували новий туристичний брендинг Хортиці, – ФОТО, ВІДЕО

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!

3

Еврокомиссар2021-07-18 08:44:17
В «свидомой» биомассе майданного сброда преобладают потомки гитлеровской солдатни, турецких и татарских работорговцев, польского панства, евреев, румынских цыган и прочих инородцев. В силу своего врождённого слабоумия, отягощённого наследственным алкоголизмом родителей, эти жалкие особи кичатся своим происхождением от запорожских казаков, которые представляли собой многонациональный конгломерат висельников, беглых крестьян и каторжников, разбойников, разорившихся крестьян и прочих лузеров, неспособных продуктивно и честно трудиться. Короче, сухопутные пираты. В составе казаков-запорожцев был всякий беглый сброд из Московии (крепостные и преступники),обедневшие шляхтичи из Речи Посполитой, татарва и даже жиды. (Жид по русски - странник, не юдофобия). Работу они презирали, как и селян, которых называли гречкосіями. Жили войнами и грабежами, мародерством и торговлей православными невольниками на рынке в Кафе (ныне Феодосия). Самым большим работорговцем был гетьман Сагайдачный. "Попе-попереду Сагайдачний. Що запродав жінку за тютюн та люльку, необачний" (з народної пісні "Ой на горі та й женці жнуть").
Казак2021-07-15 16:13:36
Слава Украине! Героям Слава!
Гегемон2021-07-15 15:35:52
Гляжу я на небо и думку гадаю: Надел шаровары – чего ж не летаю?! Чего же ты, Боже, мне крыльев не дал? Украйну б я кинул – в Европу слетал. А может в Америку, где ждут меня очень, где негры по мне все проплакали очи. Мне сала нарежут, горилки нальют, за чуб потаскают и в зад отъе/бут. Для доли, сдаётся, я с детства не любый, мозгов нет в помине да жадные губы. Чужой я у доли, у умных людей, да разве ж кто любит безмозглых детей? Слюбился с Европой, а счастья не знаю, на жалких подачках свой век коротаю. И так вот узнал я, что только одна Америка ридна – моя сторона... Украина громко плачет, проибала нэнька мячик..., воду, гривну, землю, газ, Севастополь, Крым, Донбасс, совесть, честь, друзей, активы, урожаи, перспективы. Отвернулись даже Боги -- всё, писец вам, бандерлоги !