SEO в Києві: якому бізнесу підійде і як обрати підрядника

SEO в Києві: якому бізнесу підійде і як обрати підрядника

Ви коли-небудь замислювалися, чому одні сайти стрімко злітають на верхні позиції в Google, а інші губляться? Відповідь на це питання дасть тільки SEO-оптимізація. Але чи варто займатися просуванням свого інтернет-магазину? Безумовно, так. Однак це повністю залежить від ваших цілей. Якщо ви володієте невеликим бізнесом або ніколи раніше не займалися SEO і вам потрібні миттєві нові продажі, то це не те швидке рішення, яке вам потрібно.

Цінність SEO полягає в конструктивному і довгостроковому підході. Ви зможете створити такий онлайн-проєкт, який приноситиме результати протягом тривалого періоду. Добре оптимізований сайт продовжить залучати клієнтів навіть після того, як ви перестанете безпосередньо в нього інвестувати.

Що таке справжнє SEO

Пошукова оптимізація – це практика просування сайту, щоб зайняти вищу позицію в результатах пошуку за відповідними ключовими словами. Справжнє SEO просування в Києві передбачає:

  • проведення детального дослідження ключових слів для розуміння того, що цікавить вашу цільову аудиторію;
  • оптимізацію окремих сторінок, додавання обраних ключів у заголовки, контент тощо;
  • створення потоку свіжого контенту. У текстах має підкреслюватися авторитетність та експертність вашої компанії;
  • розміщення якісних зворотних посилань, що ведуть з інших авторитетних веб-ресурсів на ваші сторінки;
  • технічну підготовку веб-проекту так, щоб не виникало перешкод для сканування та індексації.

Водночас слід знати, що план справжньої SEO-оптимізації ніколи не включатиме в себе неприродне наповнення сторінок ключовими словами без урахування їхньої релевантності або купівлю надмірної кількості посилань. Спроби обдурити алгоритми Google можуть призвести лише до великих проблем.

Якому бізнесу важливо вибрати SEO для просування в інтернеті

У будь-якій професійній компанії, що займається просуванням в інтернеті, вам пояснять, що SEO – це не чарівна паличка для онлайн-бізнесу. У деяких випадках ця стратегія може виявитися просто невідповідною.

SEO важливе для бізнесу, який хоче залучити нових клієнтів через свій сайт, збільшити продажі та зберегти ці результати в довгостроковій перспективі. Існує поширена думка, що для малого бізнесу в Києві безглуздо займатися SEO, але це помилка. Якщо ви розробили продукт або послугу, які не дуже відомі, але люди вже виявляють до них інтерес (що можна визначити за обсягом пошуку за ключовими словами), SEO в такому разі допоможе підвищити впізнаваність бренду.

Водночас, якщо ваш бізнес пропонує нішевий продукт або щось маловідоме – тобто не так багато людей шукають це в інтернеті, – пошукова оптимізація навряд чи посприяє залученню нових клієнтів. Наприклад, SEO-стратегія не є пріоритетом для молодих компаній, оскільки вони часто зосереджені на розробці своїх пропозицій і створенні початкової клієнтської бази. На ранній стадії розвитку онлайн-бізнесу більшої результативності можна досягти за допомогою контекстної реклами.

У міру того як нова компанія стає більш відомою, вона може почати займатися SEO паралельно з платним просуванням у пошуку. SEO допоможе отримати довгострокові вигоди, тоді як РРС-реклама буде орієнтована на негайні продажі.

Як вибрати підрядника для просування онлайн-бізнесу в Києві

Щоб зробити вибір, про який не пошкодуєте в майбутньому, поставте кілька запитань:

  • чи має компанія-підрядник досвід просування проєктів у вашій ніші;
  • наскільки авторитетна компанія, і чи є підтвердження цьому;
  • як працює компанія. Найкращі SEO-агентства завжди починають з аудиту вашого сайту і на основі цього готують персональну пропозицію;
  • чи готовий ваш партнер надати звіти про те, що зроблено і яких результатів досягнуто.

Орієнтуйтеся на досвід, індивідуальний підхід, прозорість і реальні результати, щоб співпраця принесла максимальну вигоду.

0