
Як просування товару залежить від упаковки
Вибираючи товар у магазині, насамперед покупець звертає увагу те що, як упакований предмет. Наявність індивідуальної поліетиленової упаковки, спосіб розміщення у картонній коробці – всі ці фактори впливають на перше враження, яке залишається у споживача. Поступово упаковку запам’ятовують, при наступній покупці шукають тільки такий товар, від виробника, що сподобався. Так з’являються бренди.
Економіка упаковки: як пакети допомагають бізнесу
Продукти та промислові товари під час продажу обов’язково або фасують у пакети певного розміру, або укладають кожне найменування товару окремо для естетичного враження на споживача. Кожна компанія розробляє свій власний товарний знак, який виділятиме бренд з багатьох інших. Тому замовити та купити пакети з логотипом для фасування сипких продуктів, овочів чи фруктів, для індивідуального пакування промислових товарів – значить зробити крок назустріч до успіху та просування власного бізнесу.
Для чого потрібна упаковка
Будь-який пакувальний матеріал призначений відразу для виконання кількох функцій:
- фасування – дозування та транспортування товару;
- захисту від несприятливих умов та безпечного зберігання;
- проведення інформаційних та маркетингових кампаній.
Саме упаковка стає сполучною ланкою між споживачем та виробником товару. Покупець готовий доплачувати власні гроші за відмінний на його розсуд товар. Наукові дослідження підтверджують, що на вибір споживача впливає колір упаковки.

Види поліетиленових пакетів та їх застосування
Вся поліетиленова пакувальна продукція поділяється за формою та конструкційними особливостями. Поліетилен – це еластичний полімер, що має високу міцність. Тому він ідеально підходить для захисту від несприятливих умов та безпечного зберігання. Міцність дозволяє тарі витримувати великі навантаження, тому поліетиленові мішки є незамінними у транспортуванні вантажів. За формою та конструкцією розрізняють пакети таких типів:
- Майка різних розмірів та вантажопідйомності. Найчастіше використовувана група пакетиків. Форма схожа на майку, тому назва міцно закріпилася за цією групою тари. Застосовують для перенесення різних за вагою та розміром товарів. Використовуються в супермаркетах, універмагах, на ринках, салонах та для перенесення їжі на замовлення, транспортування об’ємних речей.
- Банан. Мають прямокутну форму та проріз для ручок. Використовуються найчастіше для проведення рекламних кампаній.
- Пакети-петля з впаяною петлевою ручкою. Бувають різних розмірів та товщини матеріалу. Використовуються для рекламних акцій, пакування подарунків, перенесення речей масою від 3 до 12 кг.
- Фасувальні пакети – найтонші. Бувають різних розмірів та використовуються для фасування сипучих продуктів.
- Окрема категорія – пакетики, що розкладаються, які перегнивають в строк до 180 днів. Виготовляються на основі сумішей з крохмалем, які швидко розкладаються. Застосовуються у всіх галузях.
Від використання якісної упаковки залежить якість обслуговування покупців. Навіть найвибагливіший клієнт залишиться задоволений добре упакованим товаром, який зручно нести.
Матеріал опубліковано на правах реклами
0