USD: EUR:
... в Запорожье
Відродження запорізької Хортиці стало першим успішним прикладом державно-приватного партнерства в Україні

Відродження запорізької Хортиці стало першим успішним прикладом державно-приватного партнерства в Україні

Відродження національного заповідника «Хортиця» за участі Групи Метінвест став найкращим кейсом державно-приватного партнерства, який реалізували у 2021-му році.

Про це в ефірі телеканалу «Україна 24» розповіла радниця голови Державного агентства розвитку туризму, експертка з туризму Visit Ukraine, співзасновниця Ukraine Tourism Academy Дар’я Сонячна.

Нагадаємо, останні роки Хортиця перебувала у занепаді. Все почало змінюватися у 2021-му, коли Хортиця стала одним з ключових об’єктів національної програми «Велике будівництво». Група Метінвест стала партнером змін на Хортиці і супроводжує проєкт від початку робіт, які виконуються згідно концепції перетворень.

Цьогоріч в рамках державно-приватного проекту відродження Хортиці вже оновлено такі знакові об’єкти, як громадський простір «Козацьке коло» та максимально доступний для всіх відвідувачів Пагорб Єдності, а також розпочато реставрацію музею історії запорозького козацтва. Завдяки Групі Метінвест лише за декілька місяців на Хортиці з’явилися сучасні атракції, що тепер відвідують тисячі людей: арт-об’єкт «Коло Єдності», лазерне шоу «Трансформації крізь історію» та імерсивна аудіовистава «Шлях».

Наступним кроком стало створення айдентики острова Хортиці. Нещодавно новий брендинг запорізького національного заповідника, який став можливим завдяки участі великого бізнесу, став фіналістом престижної всесвітньої премії Epica Awards.

«Дуже часто трапляється так, що приходять меценати, інвестори, відбудовують території музеїв. Але там все одно більше туристів не з’являється. Бо немає комплексного підходу. А те, що зараз робить команда Метівенсту – від будівництва до створення айдентики – це повна лінійка роботи. На мою думку, це найкращий кейс державно-приватного партнерства, реалізований у 2021-му році. Окрім відновлення інфраструктури, потрібно створювати бренди. Створення нового єдиного брендингу заповідника, який показує всю його потужність, це величезний вклад у маркетинг Хортиці, – розповіла  Дар’я Сонячна. – Державне агентство розвитку туризму починало проект відновлення Хортиці разом з Групою Метінвест. Наступного року ми плануємо велику програму для просування заповідника. Ми бачимо Хортицю, як доступний і цікавий об’єкт для популяризації не лише для внутрішнього, а й закордонного туриста. Цього року вже були зроблена велика робота з реставрації. А тому ми плануємо роботу з популяризації Хортиці, як місця сили, чудової локації для самостійного відпочинку на вікенд».

Поступово відновлений острів Хортиця у Запоріжжі отримав нове життя і тепер стає національним центром культури, туризму та творчості.

«Сьогодні Метінвест тільки починає розбудовувати Хортицю. Це перший етап робіт. Але наразі вже зробило дуже багато для того, щоб туристу було цікаво на Хортиці і було зручно туди доїхати. Зокрема, маломобільним групам населення. Зроблено чимало для інклюзивності острова. Але комплексне оновлення інфраструктури, яке хоче побачити турист, варто очікувати наприкінці наступного року. Попереду ще багато роботи, яку б Державне агентство розвитку туризму хотіло б бачити також у інших національних парках України», – розповіла експертка.

Як вже казала радниця голови Державного агентства, у рамках державно-приватного партнерства запорізька Хортиця стала флагманом розвитку українського туризму.

Сучасна  інфраструктура, нова айдентика та унікальні атракції: у 2021-му запорізька Хортиця отримала друге життя і стала туристичним магнітом України


Читайте також:

У Запоріжжі в музеї історії козацтва на Хортиці з’явитьcя прозорий дах із загартованого скла, – ФОТОРЕПОРТАЖ

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!

0