Запоріжанка отримала рахунок на 7 тисяч через свою помилку: коментар обленерго

Запоріжанка отримала рахунок на 7 тисяч через свою помилку: коментар обленерго

Мешканка Запоріжжя отримала завищений рахунок за електроенергію через помилку при передачі показань.

Про це повідомляють в прес-службі «Запоріжжяобленерго».

Минулого тижня «Перший Запорізький» повідомляв, що мешканці однієї з квартир в дев’ятиповерхівці по вулиці Запорізького Козацтва, що в Хортицькому районі, нарахували за споживання електроенергії рахунок в 6 763,44 гривні.

Жінка розповіла розповіла «Першому Запорозького», що регулярно сплачує рахунки за світло і не могла «намотати» в жовтні 4175 кВт.

У «Запоріжжяобленерго» повідомили, що за фактами, викладеними в публікації, провели перевірку. З’ясувалося, що некоректні свідчення, на підставі яких було сформовано великий рахунок, передав через офіційний сайт енергокомпанії сам споживач.

У компанії говорять, що споживачеві, який опинився в такій ситуації, не обов’язково звертатися в енергокомпанію для перерахунку. Досить оплатити за жовтень суму, відповідну його реального споживання, і за підсумками листопада передати коректні цифри з лічильника, на підставі яких автоматично буде зроблений перерахунок.

ПАТ «Запоріжжяобленерго» нагадує, що з питаннями, пов’язаними з коректністю показань, відображених в рахунку, споживачі електроенергії можуть звертатися в колл-центр по телефону 0-800-504-502 або в Центри обслуговування споживачів. А також закликає споживачів, щоб уникнути подібних непорозумінь бути уважними при передачі показань приладів обліку електроенергії.


Читайте також: В центрі Запоріжжя в аварію потрапила маршрутка: постраждали пасажири, — ФОТО

Наш Telegram-канал: https://t.me/onenews_zp

0