Як стати SMM-спеціалістом з нуля: онлайн курс від Kukurudza
Ви помічали, як деякі бренди класно ведуть соцмережі? Цікаві дописи, вірусні відео, stories, які втримують увагу, — а за цим всім стоїть SMM-спеціаліст. І якщо ви цікавитесь, чи реально почати працювати у цій сфері з нуля та що насправді робить сммник — зараз все розповімо.
Що робить SMM-спеціаліст?
SMM-спеціаліст — це людина, яка допомагає досягати бізнесу цілей через ведення соцмереж. Сммник не просто створює дописи, а працює над SMM-стратегією, комунікує з аудиторією, створює дієвий та вірусний контент та аналізує результати ведення.
А де можна навчитись професії з нуля?
Якщо хочете опанувати всі SMM-інструменти з нуля, зверніть увагу на курс “Комплексний SMM” від Kukurudza https://kukurudza.com/osvita/smm/. Це освітня платформа, де викладають експерти, які ведуть популярні українські бренди. Вони навчили контент-маркетингу вже понад 5 тисяч студентів і допоможуть й вам опанувати не лише основи, а й зануритись в ніші та прокачувати експертність вже в окремих SMM-напрямах: stories- та reels-мейкінг, SMM-дизайн тощо.
Які переваги курсу “Комплексний SMM” від Kukurudza?
1. Усі інструменти в одному курсі
Навіть якщо ви не маєте жодного досвіду в SMM, курс побудований так, щоб ви поступово освоїли всі аспекти професії. Ви навчитесь створювати повноцінну стратегію для бізнесу та використовувати всі SMM-інструменти разом.
2. Максимум практики
З першого модуля ви будете відпрацьовувати знання на практиці. А це допоможе створити кейси для портфоліо (які ви потім будете демонструвати потенційним клієнтам).
3. Комунікація з клієнтом
Це важлива навичка, якої часто не вистачає початківцям. Ви дізнаєтеся, як правильно комунікувати з клієнтами: як брифувати, розбиратися з цілями бізнесу і, головне, розуміти, як допомогти своєму клієнту досягти цих цілей за допомогою SMM.
4. Контент та копірайтинг
Ви навчитеся створювати контент, який не тільки гарний, але й дає результат. Від текстів до фото та відео — усе це важливо для успішної стратегії. Наприклад, як написати допис, який націлений на продаж, чи як створити для бренду власний тон голосу.
5. Дизайн та візуалізація
Курс також включає модуль з SMM-дизайну, де ви дізнаєтесь, як створювати візуальний контент за допомогою Figma (усі кейси також зможете помістити у своє портфоліо).
6. Реклама та таргетинг
Просування бізнесу в соцмережах неможливе без реклами. Ви не лише навчитеся налаштовувати таргетовану рекламу, а й дізнаєтесь про дієві безплатні методи просування.
7. Особистий бренд SMM-спеціаліста
Не менш важливо вміти просувати себе як спеціаліста. Курс допоможе вам створити особистий бренд, що дозволить вам розвивати свою експертність та знаходити нових клієнтів.
Що на вас чекає після курсу?
Окрім нових знань та практичних навичок, ви отримаєте сертифікат, портфоліо і доступ до вакансій у сфері SMM. Це реальний шанс вже під час навчання знайти першого клієнта та почати заробляти на своїх навичках.
Тож якщо ви хочете стати СММ-менеджером, курс “Комплексний SMM” від Kukurudza Osvita — гарний вибір. Бо це можливість отримати всі необхідні знання, практику на реальних проєктах і, що найважливіше, почати працювати в улюбленій сфері ще під час навчання.
Матеріал опубліковано на правах реклами
0