Мелітопольська черешня стала географічним брендом

Мелітопольська черешня стала географічним брендом

Мелітопольська черешня отримала офіційне звання географічного бренду.

Про це стало відомо з рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. “Затвердити висновок державного підприємства “Український інститут інтелектуальної власності” від 8 вересня 2020 року №587. Зареєструвати географічне зазначення Мелітопольська черешня як назву місця походження товару”, – йдеться в рішенні.

Мелітопольська черешня відома з XIX століття, вирощується в місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, в межах міста Мелітополь і навколишніх населених пунктів.


Читайте також:

В Запорожье начался традиционный фестиваль домашней консервации, – ФОТОРЕПОРТАЖ

В центре Запорожья прошла акция в защиту окружающей среды, – ФОТОРЕПОРТАЖ

Пoлучaйте нoвoсти быстрее с пoмoщью нaшегo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Пoдписывaйтесь нa «Первый Зaпoрoжский» в Instagram!

2

Гость2020-09-21 15:23:45
Смысл? Там давно нет черешни. А если и есть, то в жалких объёмах, которые на рынке погоду не делают.
бренд2020-09-20 21:31:08
А астраханские арбузы, а нежинские огурчики, а курский картофель, а брюссельские кружева? В Мелитополе вся черешня пропала и остался только бренд.