USD: EUR:
... в Запорожье
Lavazza: як з’явилася знаменита кава

Lavazza: як з’явилася знаменита кава

Поціновувачі кави чудово знають марку Lavazza, яка є провідним виробником в Італії. Вона працює у більш ніж 90 країнах і є однією з найбільших компаній на ринку. Її продукція продається в багатьох магазинах, люди обирають каву через високу якість.

Історія кави Lavazza

Наприкінці XIX століття, коли кава та інша бакалія продавалися на вагу, у місті Турині відкрився маленький магазин. Він швидко став відомим завдяки смаку власника Луїджі, оскільки він змішував різні сорти кави в цікавих пропорціях для отримання незвичайних букетів.

Луїджі уважно ставився до переваг клієнтів, і його підприємство працює досі. Зараз можна відвідати невелику крамничку та кав’ярню, яка відкрилася трохи пізніше, на вулиці Віа Сан-Томмазо. При бажанні просто познайомитися з відмінними сумішами арабіки та робусти варто дізнатися вартість кави Лавацца на сайті інтернет-магазину та обрати відповідний сорт.

У 1965 році було відкрито фабрику для обсмажування зерен, яка була найбільшою в Європі і залишається такою досі. Але проривом став спочатку винахід пергаментного пакета для зберігання кави в 1920 році, а потім вакуумного пакування в 1971-му.

У чому особливість кави Лавацца

Бренд став одним із найвідоміших у світі ще на початку XIX століття. Такий успіх став можливим лише завдяки Луїджі, першому власнику, та його незвичайному чуттю на економічні новинки та кращі суміші кави. Нині це величезна корпорація, яка постачає товари до всіх країн. Можна купити продукцію в Україні, відвідавши маркет важливих штук МАУДАУ.

Лавацца – найпопулярніший бренд кави. Щодня у всьому світі випивають близько 17 мільярдів чашок. І для такого кохання існують певні причини:

  • Традиційний букет. Деякі смаки були складені ще першим власником компанії в кінці позаминулого сторіччя. Вони принесли бренду успіх і не втратили актуальності й досі.
  • Унікальний аромат. Раніше каву під час продажу насипали в пергаментний папір, який допомагав довше зберігати букет. Тепер розроблено особливу упаковку на тій же основі, завдяки якій продукт залишається свіжим близько року. Також каву продають у бляшанках.
  • Великий асортимент. Кожен сорт або купаж можна придбати у меленому вигляді, у формі зерен або капсул для кавоварки.
  • Вимоги до якості. Зерна вирощують на висоті 200-2000 м над рівнем моря, що впливає на смак. Але збирають їх лише після досягнення насиченого жовтого чи червоного кольору, що гарантує рівномірне дозрівання.
  • Виробництво. Для кожного сорту кави процес відрізняється, оскільки підбирають найдрібніші нюанси для повного розкриття букета. Можуть відрізнятися температура та час обсмажування, розмір фракції після подрібнення, пропорції при виготовленні сумішей.

У Lavazza великий штат технологів, експертів з якості та тестерів. Кожну партію перевіряють кількома різними способами, відзначаючи відповідність вимогам та нюанси смаку.

Матеріал опубліковано на правах реклами

0