
Ключові моменти демпінгу і його негативного впливу на ринок
Демпінг є одним з ефективних способів боротьби з конкурентами. Демпінг – це продаж компанією товарів або послуг за ціною, яка нижче ніж витрати на їх виробництво. В кінцевому рахунку, демпінг розрахований на захоплення ринку і усунення конкурентів. Крім того, вдається знизити податкове навантаження і збільшити свої фінансові потоки.
Поняття демпінг відбувається з англійської мови і в перекладі означає скидати або звалювати. Виходить, що товари продають за низькою ціною. Компанії добровільно йдуть на продаж за зниженою ціною, а збитки прораховують заздалегідь. Такі заходи передбачають отримання прибутку в майбутньому.
Вплив демпінгу на продаж автозапчастин?
На думку фахівців Avtopro.ua всі компанії є частиною єдиного організму ринку. Кожній з них потрібно працювати на благо ринку, тоді всі його учасники виграють. Демпінг – це штучне зниження цін, при якому страждають інші учасники системи. Хоча, в кінцевому рахунку, така політика не дозволяє довго утримувати лідерство. Команда Автопро ратує за те, щоб усі продавці отримували хороший прибуток після продажу товарів, що дозволяє їм забезпечувати якісний сервіс. В даний час покупці зацікавлені не тільки в оптимальній ціні на товари. Вони хочуть отримувати професійну консультацію і післяпродажне обслуговування. Тобто, сервіс стає не менш важливий аспектом, ніж ціна товару. Компанії, які пропонують найнижчі ціни, роблять це на шкоду сервісу.
Найпоширеніші види демпінгу
- Демпінг ринковий. У разі купівлі великої партії товару і завантаження його склад, продавець отримує хорошу ціну і товар потрібно продавати швидко. Майданчик не проти такого варіанту. Але продавцеві потрібно виступати в якості оптовика, і виводити товари в роздріб;
- Демпінг доларів. При отриманні знижки, дилери знижують ціни в роздробі і порушують договір з оптовиками. Ставлення на майданчику до цього негативний, але все ж допускається. У перспективі планується забезпечити оптовиків інструментами, які допоможуть їм контролювати дилерів;
- Демпінг обманний. Це варіант, коли в ціну товарів не вкладені основні витрати, враховані в товарах інших представників ринку. Також використовується маніпуляція курсом валют і не актуальні ціни. На майданчику роблять все можливе для корекції таких варіантів.
Крім того відомі випадки надання неякісного товару за оригінал, що збиває покупців. Якщо справжній оригінал в пропозиціях не представлений, то покупець не має можливості порівнювати товари і може купити те, що не відповідає його очікуванням. Такі випадки на майданчику обробляються ручним моделюванням, а продавці відключаються від продажів до моменту виправлення невірної інформації в прайсах.
В цілому планується виробити механізм виявлення аномальних цін, які істотно відрізняються від середнього показника, як в сторону зменшення, так і в бік збільшення.
0