
Запорізькі міські електромережі збільшили кількість співробітників для обслуговування населення
«Запоріжжяобленерго» хоче пришвидшити темпи обслуговування людей та скоротити черги.
У зв`язку із карантинними обмеженнями доступ сторонніх осіб до адміністративних будівель «Запоріжжяобленерго», у тому числі – до приміщень центрів обслуговування, обмежений. Наразі спілкування відвідувачів із фахівцями центрів обслуговування здійснюється через встановлений на вході до будівлі телефон. Такий формат викликає у користувачів чимало незручностей та обурення, але це – вимушені заходи.
Тож, аби вирішити проблеми, Запорізькі міські електромережі збільшують штат, що зможе обслуговувати відвідувачів у центрах обслуговування. Новий персонал почав працювати з 7 квітня.
Читайте також:
У Запоріжжі водій легковика збив 10-річну дитину
Музей історії запорозького козацтва визнали аварійним: будівлю огородили парканом
Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp
Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!
1