Мешканців Запорізької області долучають до створення впізнаваного бренду регіону. Для цього розробили перші три варіанти айдентики та логотипів.
У виборі кольорів та формуванні слогану звернулися по допомогу до громади.
Зараз же Запорізька обласна рада та маркетингова компанія презентували перші 3 варіанти айдентики Запорізької області. Кольори у ній – ті, що обрали самі запоріжці. А у якості логотипів представили такі варіанти:
Булава та сонце – як символ мужності і дружелюбності мешканців Запорізького краю; щит і лінії – багатофункціональний дизайн, який «накладається» на безліч об’єктів області. Лінія – як нить, що поєднує усі переваги Запорізької області;
Булава, сонце і компас – як символи тієї ж мужності і сили, родючості землі та «вірного напрямку шляху».
У брендуванні Запорізької області продовжують співпрацювати з людьми. За один з цих 3 варіантів можна віддати свій голос за посиланням.
Читайте також:
В Запоріжжі відкрили перший крафтовий музей, — ФОТО
Назад у минуле: якими були легендарні кафе радянського Запоріжжя, – ФОТО
Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp
Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!