Перший Запорiзький

Як підключити РРО до 1 липня

З початком повномасштабної війни уряд України заморозив майже усі податкові перевірки бізнесу. З часом деякі з них вступали в силу, але з 1 липня 2023 року всі перевірки бізнесу будуть відновлені у повному обсязі. Це право розповсюджується на території, де не проходять бойові дії. Це означає, що підприємства малого та середнього бізнесу мають підготуватись та мати усе необхідне, щоб уникнути штрафів.

Як підключити програмний РРО до 1 липня, якщо у вас його немає, або ви не користувались ним з початку бойових дій? Компанія Торгсофт допоможе вам зробити це швидко та дешево.

Що у вас повинно бути?

До 1 липня ви повинні мати у торговельній точці наступне:

Торгсофт пропонує знижки на покупку опцій «Програмний РРО», «Підключення фіскального реєстратора», «Підключення банківського термінала», «Облік товарних запасів».

Що таке Торгсофт та навіщо він вам?

«Тогрсофт» – це програма для обліку товарів. Вона ідеально підходить для обліку роздрібної чи оптової торгівлі. Програма спеціалізується на автоматизації продажу у магазинах:

Яким функціоналом ви зможете користуватись у Торгсофт?

Це програмне забезпечення ідеально підходить для автоматизації розрахункових операцій та ведення обліку. Воно має дуже широкий функціонал у напрямках:

  1. Торгівля: реалізація товару та його повернення, контроль дій продавця, програмний РРО, робота з онлайн-касою, виписки рахунків та друк накладних, готівковий та безготівковий розрахунок та ін.
  2. Складський облік: оприбуткування товару, розподіл товарів, інвентаризація та списання зі складу, розрахунок собівартості, формування замовлення та повернення товарів постачальникам та ін.
  3. Фінансовий облік: контроль касових операцій, контроль розрахунків із постачальниками та покупцями, формування звітів по руху товарів тощо.
  4. Товарознавство: робота із штрихкодами виробника, генерація власних штрихкодів, робота зі штучним, ваговим, фасованим товаром, класифікація товарів та різними характеристиками тощо.
  5. Маркетинг: ведення клієнтської бази, маркетинговий аналіз та звіти, створення акцій, бонусна система для клієнтів тощо.
  6. Аналітика: аналіз рентабельності торгової точки, руху товарів по партіях, інтенсивності продажів та прибутковості тощо.
Exit mobile version