Перший Запорiзький

Вибити маніпуляції за межі інфополя: ГО «Інтерньюз-Україна» запустила соціальну кампанію «ДезАут»

Дізнатись, як маніпулюють інформацією, та навчитися розпізнавати фейки під час інтерактивного марафону – елементи нової кампанії від ГО «Інтерньюз-Україна». Вона триватиме до липня 2025-го в онлайн- та офлайн-форматах.

Згідно з даними Київського міжнародного інституту соціології, 71 % українців вважають російську пропаганду в соцмережах реальною загрозою. Це один із ключових інструментів гібридної війни РФ проти України. Щоб допомогти українцям стати стійкішими до дезінформації та розвинути критичне мислення, ГО «Інтерньюз-Україна» запустила соціальну кампанію «ДезАут».

Україна найбільше у світі страждає від зовнішньої дезінформації та маніпуляцій. Це підтверджує дослідження Європейської служби зовнішніх справ: у 2023-му з понад 480 інфоатак 160 були направлені проти України. В цих умовах медіаграмотність – не просто корисна навичка, а питання нашого фізичного виживання. Саме тому ГО «Інтерньюз-Україна» запустила кампанію «ДезАут», яка навчить українців не вестися на маніпуляції

голова правління ГО «Інтерньюз-Україна» Костянтин Квурт

В межах проєкту навесні 2025-го пройдуть тематичні виставки в чотирьох обласних центрах України. Кожна виставка матиме «спортивні станції» – інтерактивні зони, де учасники/-ці зможуть виконати вправи з фактчекінгу.

Окрім виставок, команда втілить широку онлайн-кампанію. В серії дописів у соцмережах, відеороликах, статтях і подкастах поділяться реальними прикладами маніпуляцій та пояснять, як розпізнати фейки. Наприклад, як відрізнити згенерований ШІ контент від справжнього, де шукати перевірені джерела та чому небезпечно залишатись у своїй «інформаційній бульбашці». Всі матеріали кампанії з’являтимуться за хештегом #ДезАут на сторінках організації у Facebook та Instagram.

Креативна концепція проєкту не випадково побудована навколо спортивної тематики.

Медіаграмотність, як і спорт, потребує дисципліни й постійних тренувань. Відповідне оформлення кампанії створює відчуття дружнього змагання, яке надихне учасників/-ць діяти разом і ставати чемпіон(к)ами з медіаграмотності

креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна» Діана Іщенко.

Соціальна кампанія «ДезАут» є частиною масштабного проєкту «Зміцнення правдивості, прозорості та демократії для протидії дезінформації», який ГО «Інтерньюз-Україна» втілює за підтримки уряду Канади. В його межах уже пройшли навчальні воркшопи для 100 регіональних журналістів та експертна конференція. А також запустилися клуби медіаграмотності в 12 містах України.


Читайте також:

Медичні експерименти, «відродження фашизму» і напад на Росію: які фейки про ЄС російські пропагандисти поширюють у Запорізькій області

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp 

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» в Instagram!

Exit mobile version