Всесвітньо відомий сервіс для бронювання житла блокує акаунти підприємців запорізьких курортів

Всесвітньо відомий сервіс для бронювання житла блокує акаунти підприємців запорізьких курортів

Підприємців попереджають про те, що сервіс Booking почав масове блокування акаунтів.

За останній місяць в Кирилівці і на сусідніх курортах Азовського моря виявилася безповоротно заблокованими велика кількість готельних об’єктів.

Більшість заблокованих об’єктів порушували один із пунктів договору з цим світовим сервісом, який стосується «правила цінового паритету». Згідно з цим правилом, на Букінг готель повинен надавати мінімально можливу ціну, яка не може бути вищою за ціну при прямому зверненні клієнта в готель. У той час як в реальності на Букінг багато наших готелів виставляли ціну на 15-20% вище, щоб за рахунок цього компенсувати комісію сервісу, пишуть на сайті Кирилівської селищної ради.

Другим поширеним порушенням є публікація на Букінг фото рецепції, візитки або вивіски, на яких помітний прямий номер телефону готелю.

Як правило, у разі виявлення подібних порушень на перший раз об’єкт отримує попередження і переміщення в кінець списку. Але найчастіше ці попередження просто ігноруються. Далі об’єкт блокується назавжди.

«Про порушення цінового паритету Букінг може дізнатися по-різному. Найбільш типовий кейс: в Букінг звертаються самі відпочивальники, які випадково дізналися, що їхні сусіди заплатили за номер менше. У таких випадках Букінг зобов’язується компенсувати різницю цьому туристу на підставі декларованої цим сервісом гарантії кращої ціни, а далі йдуть санкції безпосередньо до готелю. Другий варіант — це звернення покупця, який насправді є співробітником Букінг — якщо готель декларує ціну нижче, ніж зазначено в Букінг, то ситуація розвивається аналогічно. Тобто, діє механізм, відомий під назвою mistery shopping. Третій варіант — планові перевірки відповідності ціни на офіційному сайті і сайтах агентів готелю і на самому Букінгу і т. ін. Менш очевидне порушення, але з більш серйозними наслідками — публікація фото вивіски або сувенірної продукції, які містять телефони готелю. В такому випадку блокування може бути навіть без попередження», — пояснила Юлія Ангеловська, редакторка сайту «Старый Азов».

Якщо для готелю важлива співпраця с Букінгом, з ним необхідно працювати за правилами: чесно платити комісію і не завищувати ціну щодо прямих клієнтів.

«При цьому, звичайно ж, не можна не відзначити, що комісія 15%, а нині після введення ПДВ на послуги іноземних сервісів — 18%, є кабальною з точки зору власників сезонних готелів. Але потрібно розуміти, що так працює весь світ, тому до витрат на залучення клієнта близько 20% потрібно поступово звикати», — додала експертка.


Читайте також:

У Запоріжжі військовослужбовці займалися розкраданням майна зі складу військової частини, – ФОТО

У Запоріжжі на Правому збираються реконструювати парк біля ДК ЗТЗ: як він буде виглядати, – ФОТО

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!

1

Отдыхающий2021-06-22 21:13:32
Или кто серьезно думает, что в Кирилловку припрутся откуда то с Гондураса, поэтому нужен всемирный сервис. Достаточно толкового кирилловского. И кстати, желающие приехать с Гондураса, его легко найдут.