Про це повідомили «Першому Запорозького» в адміністрації комунального підприємства «Запоріжелектротранс».
В даний час пасажири в місті Запоріжжя оплачують 4 гривні за одну поїздку на трамваї і тролейбусі і 5 гривень на великих муніципальних автобусах. У мерії називають діючий тариф соціальним, і не приховують, що він не покриває фактичну собівартість. У зв’язку з цим з міського бюджету щорічно виплачують фіндопомогу для КП на зарплати та соціальне забезпечення близько 200 мільйонів гривень (в цьому році за підсумками шести місяців з’ясувалося, що цієї суми не вистачить для того, щоб «закрити» потреби).
За підрахунками фінансистів розрахунковий тариф на електротранс становить 6,41 гривні. Фактична собівартість перевезення одного пасажира в електротранспорті становить 8,9 гривень. Чинний тариф покриває витрати лише на 44,9%
Що ж стосується автобусів, то тут розрахунковий тариф становить 5,9 гривень, а фактична собівартість 7,22 гривні. Чинний тариф покриває витрати лише на 69,3%.
При цьому відомо, що тільки за перший квартал поточного коду комунальне підприємство зазнало збитків у розмірі 7,9 мільйона гривень.
В управлінні транспорту та зв’язку міськради відзначають, що великою проблемою залишається оплата запорожцями проїзду і відсутність належного контролю на лінії. Якщо в транспорті немає кондуктора, то частина платоспроможних пасажирів практикує пересування «зайцем». Найближчим часом підвищувати проїзд у «Запоріжелектротрансі» не планують, хоча при цьому відзначають, що необхідність в цьому дійсно є.
Нагадаємо, що останній раз проїзд в Запоріжжі змінювався в січні цього року. Тоді була знижена ціна на маршрутні перевезення на 1 гривню. На «Запоріжелектротранс» останній раз ціни змінювалися в листопаді минулого року.