Перший Запорiзький

Телефонія для офісу: які рішення підприємцям пропонує світ сучасних технологій

Можливостей звичайних телефонних ліній та мобільних операторів часом недостатньо для успішного ведення бізнесу. Тому підприємці часто замовляють послуги телефонії в офіс, які значно спрощують взаємодію із замовниками та покупцями. Завдяки їм бізнес завжди на зв’язку, не втрачає жодного клієнта, отримує оптимальний варіант з урахуванням потреб і специфіки, бюджету. Розглянемо, які телефонні послуги можуть отримати клієнти в Україні.

Аналогова телефонія

Економне та просте рішення для забезпечення надійного зв’язку в офісі. Підключення з урахуванням вимог клієнта, відсутність проблем із перевантаженістю ліній. Аналогова телефонія має такі переваги:

SIP-телефонія

Використовується протокол передачі даних через мережу. За допомогою такої послуги можна здійснювати відеодзвінки, проводити конференції. Подібна телефонія в офіс від оператора Datagroup має такі переваги:

SIP-TRUNK

Дає змогу з’єднати всі офісні телефони в одну інтелектуальну мережу, працює через інтернет-канали. Має великі масштаби місткості та гнучкості, дає змогу реалізувати корпоративний зв’язок з широким функціоналом та додатковими можливостями. SIP-TRUNK дає можливість користуватися месенджерами, обмінюватися аудіо та відеоповідомленнями. Є можливість об’єднання будь-якої кількості АТС у єдиний канал зв’язку.

ISDN PRI

Національна мережа, до якої приєднується АТС бізнесу, що діє. Забезпечує найвищу якість зв’язку та швидкість передачі інформації, не вимагає придбання додаткового обладнання. Можна приєднувати будь-яку кількість номерів, самостійно змінювати налаштування системи відповідно до поточних потреб бізнесу.

Віртуальна АТС

IP-телефонія, через яку відбувається передача сигналу через інтернет, мережі мобільного або локального типів. Для реалізації приєднуються спеціальні шлюзи, встановлюється необхідне ПЗ. Переваги віртуальних АТС такі:

Номери «0-800» та «0-900»

Номер «0-800» дає змогу вашим клієнтам здійснювати безкоштовні дзвінки з мобільних або стаціонарних телефонів із будь-якої точки України. Його використання підвищує лояльність клієнтів та прибуток бізнесу. Номер «0-900» — це платний номер для організації консультацій, проведення акцій, вікторин, конкурсів. Його застосування дасть змогу збільшити прибуток вашого бізнесу за допомогою додаткових послуг.

Exit mobile version