
Навіщо будувати стратегію і як робити це правильно
Кожен, хто планує займатися рекламою себе або своєї продукції потребує стратегії грамотного просування в соціальних мережах. Це свого роду інструкція, за допомогою якої можна планувати всі наступні етапи.
Якщо ви маєте намір стати компетентним фахівцем у сфері таргетованої реклами, хочете приносити користь своєму бізнесу або допомогти розвиватися іншим проєктам — потрібна стратегія! Не знаєте з чого почати? Найефективнішим першим кроком стане запис на курси інтернет-маркетингу від академії Webpromo Experts.

Алгоритму будування стратегії, який підійде кожному, на жаль, немає. Схема створюється в залежності від великої кількості нюансів, характерних для певної категорії бізнесу:
- місцезнаходження;
- регіони поширення;
- цільові групи;
- діяльність конкурентів;
- цикл угод.
Для розробки продуктивної стратегії важливо усвідомлювати наступні аспекти:
- ким ви є і що ви робите;
- що саме ви пропонуєте людям;
- кого ви хочете залучити до вашого списку клієнтів і хто вже входить до вашої бази;
- в який момент клієнти зазвичай здійснюють покупки;
- за якої причини купують ваші продукти чи послуги, і завдяки чому потреба клієнта задовольняється;
- ким є ваші конкуренти і як ви можете виділятись на їхньому фоні.
Знаючи відповіді на ці запитання, можна класифікувати потенційних замовників на чіткі категорії, включаючи розташування, вік, інтереси, район проживання/роботи тощо. Це допоможе краще зрозуміти цільову аудиторію і будувати стратегії залучення та утримання клієнтів.
Невіддільна частина таргету — тестування
Здійснюйте тестування, яке передбачає випробування креативів та оферів. Кожну з категорій необхідно тестувати окремо, уникаючи змішування. Це допоможе підвищити релевантність таргету та зробити раціональні висновки з отриманих результатів.
Моніторинг діяльності конкурентів допоможе створити ефективні маркетингові лід-магніти, такі як знижки, акції, програми лояльності, бонуси тощо.
Під час тестування поступово ви знайдете найкращий варіант, який працює для вас з максимальною ефективністю. Але це не означає, що тестування завершене і можна розслабитись. Тестування має бути регулярним компонентом будь-якого таргету, а також пошуку кращих та ефективніших способів зацікавити клієнтів.
Стратегія може коригуватись та доповнюватись вже під час реалізації, тому важливо бути готовим адаптуватись до нових умов та викликів.
Вчимось працювати з різними цільовими групами
Інформація, яка зберігається в рекламному кабінеті, є дуже цінною. Якщо співпраця з замовником потребує додаткових зусиль, наприклад, “підігріву” відносин або необхідна робота з запереченнями, можна скористатися накопиченими даними для повторної взаємодії зі сприйнятливою аудиторією або наявними клієнтами, таким чином збільшуючи ефективність співпраці.
Можна створювати подібні групи, використовуючи портрети клієнтів, та демонструвати їм необхідну рекламу. Ціна кампанії для ширшої аудиторії може сильно відрізнятись від тієї, що призначена для вужчої аудиторії. З цієї причини не слід з самого початку тестувати вузькі аудиторії, ймовірно, широка група принесе якісніші результати.
Звісно, все це можна ігнорувати, не вдаватись до аналізу конкурентів та цільової аудиторії, а побудувати стратегію інтуїтивно. Але це навряд дасть результат, а ваш таргет за таких обставин виявиться неефективним. Без стратегії маркетинг є нічим іншим як порожнім злиттям бюджетів на просування.
0