Перший Запорiзький

Lavazza: як з’явилася знаменита кава

Поціновувачі кави чудово знають марку Lavazza, яка є провідним виробником в Італії. Вона працює у більш ніж 90 країнах і є однією з найбільших компаній на ринку. Її продукція продається в багатьох магазинах, люди обирають каву через високу якість.

Історія кави Lavazza

Наприкінці XIX століття, коли кава та інша бакалія продавалися на вагу, у місті Турині відкрився маленький магазин. Він швидко став відомим завдяки смаку власника Луїджі, оскільки він змішував різні сорти кави в цікавих пропорціях для отримання незвичайних букетів.

Луїджі уважно ставився до переваг клієнтів, і його підприємство працює досі. Зараз можна відвідати невелику крамничку та кав’ярню, яка відкрилася трохи пізніше, на вулиці Віа Сан-Томмазо. При бажанні просто познайомитися з відмінними сумішами арабіки та робусти варто дізнатися вартість кави Лавацца на сайті інтернет-магазину та обрати відповідний сорт.

У 1965 році було відкрито фабрику для обсмажування зерен, яка була найбільшою в Європі і залишається такою досі. Але проривом став спочатку винахід пергаментного пакета для зберігання кави в 1920 році, а потім вакуумного пакування в 1971-му.

У чому особливість кави Лавацца

Бренд став одним із найвідоміших у світі ще на початку XIX століття. Такий успіх став можливим лише завдяки Луїджі, першому власнику, та його незвичайному чуттю на економічні новинки та кращі суміші кави. Нині це величезна корпорація, яка постачає товари до всіх країн. Можна купити продукцію в Україні, відвідавши маркет важливих штук МАУДАУ.

Лавацца – найпопулярніший бренд кави. Щодня у всьому світі випивають близько 17 мільярдів чашок. І для такого кохання існують певні причини:

У Lavazza великий штат технологів, експертів з якості та тестерів. Кожну партію перевіряють кількома різними способами, відзначаючи відповідність вимогам та нюанси смаку.

Матеріал опубліковано на правах реклами

Exit mobile version