CRM-система для басейну – автоматизація процесів, завдяки якій підвищуються доходи

CRM-система для басейну – автоматизація процесів, завдяки якій підвищуються доходи

Людина завжди прагнула автоматизувати процеси. Чим більше автоматизації – тим менше людського фактора і тим менше ризиків помилок. Автоматична система не втомлюється і помиляється набагато рідше. На неї не впливають жодні зовнішні чинники. А людина їм піддається серйозно.

З розвитком комп’ютерних технологій процеси автоматизації почали з більш серйозною швидкістю. Особливо автоматизацію підхопили різні представники бізнесу. Один із таких варіантів – утримання плавального басейну. CRM для басейну – це найадекватніший варіант автоматизації із усіх існуючих.

Загальне про CRM-системи

CRM – це абревіатура, яка розшифровується так: Customer Relationship Management. Це базова система автоматизації. До переліку її завдань входять такі:

  • Збір основної інформації про клієнтів закладу (в даному випадку – басейн). Йдеться про ПІБ, контактний телефон та адресу електронної пошти.
  • Історія замовлення послуг. Басейни також надають клієнтам різноманітні послуги. І CRM-система їх враховує.
  • Створення бази даних за всіма клієнтами закладу. Менеджери в такому разі можуть через пошук знайти потрібного з них і видати йому те, що він найбільше віддає перевагу. Це ґрунтується на історії попередніх замовлень.
  • Збір інформації про те, звідки клієнт дізнався про цей заклад. Йдеться про такі джерела, як соцмережі, пошукові системи та інше.
  • Автоматизація процесів продажу послуг. Це допомагає керівництву скоротити кількість персоналу та більше завдань довірити автоматиці.

CRM-система допомагає бізнесу функціонувати якісно та надійно. Також вона допомагає бізнесу отримувати добрий прибуток.

Переваги CRM-систем для басейну

CRM-системи для басейнів набули широкого поширення завдяки своїм перевагам. До основних їх відносять наступні:

  • Широкий вибір систем автоматизації. На ринку представлені системи різної складності та з різними можливостями.
  • Доступна ціна. CRM-система – продукт не безкоштовний, але різні ліцензії коштують недорого. Яку ліцензію вибрати – все залежить від представників бізнесу.
  • Можливість скоротити кількість персоналу. Це дозволяє заощаджувати певні кошти.

CRM-система – це вигідно всім.

Матеріал опубліковано на правах реклами

0