Що важливо у СМС-розсилці?

Масова розсилка СМС – корисний інструмент для бізнесу. Смартфон завжди у користувача під рукою, адже за його допомогою люди не лише спілкуються, а й дізнаються про новини економіки, політики, спорту. Цю особливість можна використовувати для просування бізнесу, відправляючи повідомлення цільовій аудиторії.

З використанням масової розсилки треба діяти у рамках закону, мати згоду клієнтів на отримання повідомлення, не зловживати частотою відправки. Щоб SMS не вирушило до спаму, компанія повинна мати альфа-ім’я, а не просто номер.

Основні рекомендації при масовому відправленні SMS

Перш за все, потрібно отримати згоду від самого клієнта, який повинен підтвердити готовність отримувати рекламні або інформаційні повідомлення. Недотримання цього правила може призвести до штрафів.

Не варто надсилати СМС дуже часто. Велика кількість реклами призведе до того, що клієнти просто відмовляться від розсилки або ігноруватимуть її. Природно, перед кампанією необхідно переконатися, що номер абонента активний. Така послуга, як верифікація за номером телефону онлайн, дозволяє заощадити гроші. Фахівці компанії AlphaSMS рекомендують періодично перевіряти всю клієнтську базу в такий спосіб.

Серед інших рекомендацій:

  • оскільки СМС має обмеження щодо кількості символів (всього 70 на кирилиці), повідомлення повинні бути лаконічними та зрозумілими;
  • відправлення від відомого альфа-імені гарантує, що SMS буде прочитано абонентом;
  • важлива наявність закликів до дії, які додатково мотивують покупця;
  • потрібно враховувати правильний час надсилання.

Останній пункт особливо важливий. Розсилка має здійснюватися лише у робочий час. Оптимальним діапазоном часу вважається 11:00-14:00. У будні можна надсилати повідомлення до 17:00. Потрібно уникати відправки до 8:00 та після 20:00, особливо у вихідні дні.

Додаткові рекомендації

Обов’язково потрібна сегментація ринку з різних ознак: це підвищує ефективність кампаній. Наприклад, аудиторію можна розділити за купівельною спроможністю, віком або іншими особливостями.

Також важливо аналізувати ефективність кожної кампанії, адже це дозволяє уникнути помилок у майбутньому. Усі необхідні для аналізу інструменти є у електронному кабінеті сервісу AlphaSMS.

0