Запоріжці відмовляються працювати в службі «15-80» через напружені умови роботи
На початку опалювального сезону традиційно збільшилася кількість звернень до служби «15-80». Однак, на жаль, міський контакт-центр не впорався з великою кількістю заявок.
— Надходила досить велика кількість дзвінків. Для їх прийому на час старту опалювального сезону ми залучили додаткових людей, близько тридцяти осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості. Однак половина з них після стажування відмовилися працювати в таких напружених умовах, — зазначив директор комунального підприємства «Центр управління інформаційними технологіями» Юрій Орєшкін.
Після старту опалювального сезону, служба «15-80» звернулася до «Укртелекому» з проханням про збільшення кількості ліній для прийому дзвінків.
Результати старту опалювального сезону змусили замислитися над подальшим вдосконаленням роботи міського контакт-центру «15-80».
По інформації Юрія Орєшкіна, наразі планується впровадження ряду додаткових заходів. Це збільшення кількості ліній для прийому дзвінків, залучення більшої кількості додаткових операторів для роботи в цей період (в рамках співпраці з Міським центром зайнятості), удосконалення використовуваного програмного забезпечення і так далі.
P.S. Сьогодні в Україні святкують День української мови та писемності. Сайт «Перший Запорізький» долучається до святкування та в цей день публікує всі новини державною мовою.
3