Первый Запорожский

Що таке маркетплейс простими словами?

Ринок електронної комерції невпинно розвивається. Сьогодні, мабуть, тільки глухий не чув про сайти для покупок, і практично всі користувачі інтернету хоча б раз купували щось у мережі. Очевидно, що така тенденція не залишилися поза увагою роздрібних торговців, які тепер вимушені рятувати свій бізнес, переходячи на онлайн-продажі. Однак як це зробити, щоб не прогоріти?

Інтернет вирує порадами про те, що починати слід з маркетплейсів, адже вони не потребують значних інвестицій. І це нібито й так, проте ніхто не пояснює підприємцям-початківцям, що являє собою маркетплейс і чим він відрізняється від інших сервісів у мережі.

Це торговельний майданчик на кшталт Zakupka.com, де різні компанії орендують онлайн-вітрину і здійснюють торгівлю власними товарами та послугами, сплачуючи за це комісію з обсягу продажів. Щоб було вже зовсім зрозуміло, уявіть, що ви орендуєте площу під магазин у сітімолі. Звісно, ви платитимете оренду і виконуватимете правила внутрішнього розпорядку ТРЦ. Те саме відбувається на маркетплейсі з єдиною різницею в том, що діяльність здійснюється в інтернеті.

Основна відмінність такого сервісу від інтернет-магазину полягає в кількості постачальників: якщо на власній онлайн-вітрині торгуєте лише ви, то на платформі, крім вас, є також інші продавці.

Онлайн-майданчик не бере участі у формуванні та доставленні замовлень: це завдання продавця. Натомість фахівці маркетплейсу постійно працюють над покращенням юзабіліті, просуванням та оптимізацією платформи, підвищенням трафіку тощо.

Тож чому краще запускати продаж товарів на маркетплейсі? Відповідь надзвичайно просто: цей ресурс має багато переваг, які однозначно оцінять не тільки початківці, а й досвічені підприємці. Серед них:

Тобто, співпрацюючи з торговельним майданчиком, ви отримуєте відпрацьований інструмент, тож залишається тільки скористатися ним для запуску онлайн-продажів.

Як вибрати маркетплейс?

Щоб грамотно вибрати онлайн-майданчик, з яким вам буде комфортно та вигідно працювати, слід враховувати основні параметри:

Обравши маркетплейс, подайте заявку на розміщення каталогу. Зазвичай після цього з кандидатами зв’язується менеджер компанії-оператора, щоб обговорити умови та укласти угоду.

Exit mobile version