Первый Запорожский

Близько двох мільйонів українців регулярно використовують промокоди. В ТОПі — магазини електроніки, косметологія та онлайн-казино

Після початку повномасштабної війни понад 50% українців почали активніше економити та шукати шляхи скорочення власних витрат. Про це свідчить більшість результатів опитувань та статистики. А за даними ProGroshi News, за останній рік в Україні зменшилась кількість людей, які заощаджують кошти. Якщо до війни близько 16% українців мали змогу відкладати частину доходів, то зараз їх лише 11%. Навіть ті, в кого рівень доходів у гривні не зменшився, теж відчувають скрутність становища. Адже курс валют суттєво виріс. Як і ціни на всі групи товарів.

Своїми даними з цього приводу поділилися представники порталу «Дешевше» — агрегатора знижок, акцій та промокодів. За їх словами, бонуси, акції та промокоди вже використали понад 2 мільйони українців. І цифра продовжує зростати.

Що змінилося в поведінці потенційних покупців та клієнтів бізнесу?

Пряма мова співробітника «Дешевше»:

«Уявімо умовного українця, який прагне заощадити кошти. Він не буде користуватися першою пропозицією, що потрапить на очі. Ні, він спробує знайти і використати різні промокоди чи безкоштовні бонуси, які пропонують компанії. Раніше це теж спостерігалося, але саме зараз я бачу особливу ініціативність українців у питаннях пошуку шляхів економії, особливо при купівлі електроніки та косметики.»

Тобто, якщо раніше компанії були вимушені активно робити розсилки з акціями та пропозиціями, то тепер клієнти самі стали активніше шукати такі можливості. Потенційний покупець, знаючи про можливість зекономити, самостійно шукає потрібні промокоди й одразу їх використовує. Це насправді позитивна тенденція з декількох причин:

  1. Самі українці реально зменшують власні витрати на товари, послуги чи розваги.
  2. Компанії економлять на просуванні, адже клієнти знаходять їхні пропозиції самостійно.
  3. В бізнесі формується більш комфортне й не таке агресивне конкурентне середовище.

    Також варто зауважити, що зараз у компаній в більшості секторів бізнесу є нагальна необхідність в залученні клієнтів. З початку повномасштабного вторгнення Україну залишили понад 8 мільйонів осіб. Дехто вже повернувся, але далеко не всі. Тому кількість потенційних клієнтів більшості напрямків бізнесу є значно меншою, ніж до війни. Заохочення та залучення цільової аудиторії є пріоритетним завданням. А різноманітні акції, знижки та бонуси — це один з найпростіших та доволі ефективних способів нарощувати кількість клієнтів. Тому в «Дешевше» впевнені, що саме таку стратегію український бізнес буде використовувати найближчим часом. Можливо — навіть після завершення бойових дій на території України.

    Матеріал опубліковано на правах реклами

    Exit mobile version