USD: EUR:
... в Запорожье
«Метінвест». 15 років історії, втілені у сталі

«Метінвест». 15 років історії, втілені у сталі

Групі «Метінвест» 15 років. За цей час вона змогла залишити свій слід в Україні та світі й щодня незримо присутня у житті мільйонів людей. Побачити продукцію «Метінвесту» можна дорогою на роботу через знайомий міст, під час перегляду матчу на міському стадіоні, перед вильотом до іншої країни з нового терміналу аеропорту і навіть за тисячі кілометрів від дому. Forbes зібрав 12 знакових проєктів – від Києва до Нью-Йорка, в яких є частинка української сталі.

«Донбас Арена», Донецьк

Використано 12 000 тонн сталі виробництва  Metinvest  (комбінат «Азовсталь»).

10 000 квитків на відкриття арени розкупили за один день

Арена будувалася з 2006 по 2009 рік з ініціативи та за підтримки бізнесмена Ріната Ахметова. До 2014 року була домашнім стадіоном ФК «Шахтар». Саме тут футбольний клуб обіграв «Челсі» й «Арсенал» з рахунком 2:1, а матч з італійським ФК «Рома» завершив із рахунком 3:0. У серпні 2014 року арена стала центром розподілу гуманітарної допомоги Фонду Ріната Ахметова. Волонтери розвантажували продукти харчування, збирали з них індивідуальні набори і передавали жителям Донбасу.

Дарницький міст, Київ

Використано 5 500 тонн сталі виробництва  Metinvest  (комбінат «Азовсталь»).

Дарницький міст – найширший міст у Києві

Дарницький залізничний міст був першим мостом у Києві, який дав можливість поїздам перетинати Дніпро. Будівництво першої версії моста завершили ще 1870 року, відтоді його кілька разів перебудовували. Нині Дарницький міст має шість смуг для автомобілів і дві залізничні колії, а його загальна ширина становить 44 м. За добу мостом може проїхати 60 000 автомобілів і 120 пар поїздів. Під час будівництва споруджено 35 опор і змонтовано 13 600 тонн металоконструкцій.

ЦУМ, Київ 

Використано 2 000 тонн сталі виробництва Metinvest (комбінати імені Ілліча та «Азовсталь»).

ЦУМ – перший в Україні універмаг, де з’явилися ескалатори

У 1920-ті роки на місці ЦУМу був розташований павільйон з екзотичними тваринами. На шопінг перші відвідувачі прийшли в універмаг 1939 року. У 1960-х роках ЦУМ став першим в Україні універмагом, де почали працювати ескалатори. Саме тоді вітрини ЦУМу перетворюються на справжній витвір мистецтва: над їхнім оформленням працює художньо-декоративна майстерня, прикрашаючи до знакових подій. Ця традиція збереглась донині.

НСК «Олімпійський», Київ 

Використано 1 700 тонн сталі виробництва Metinvest (комбінати імені Ілліча та «Азовсталь»).

2016 року гурт «Океан Ельзи» зібрав на НСК «Олімпійський» близько 85 000 глядачів. Це рекорд за кількістю відвідувачів на концертах в Україні

Національний спортивний комплекс «Олімпійський» – головна спортивна арена України, яка може прийняти 70 000 глядачів. На арені відбувалися такі знакові спортивні події, як Євро-2012 і фінал Ліги чемпіонів УЄФА. Поза тим, з кінця 1980- х років на майданчику виступають різні музиканти світового рівня, серед яких Мадонна, Джордж Майкл, Depeche Mode.

Скляний пішохідний міст, Київ 

Використано 700 тонн сталі виробництва  Metinvest  (комбінат Азовсталь»).

1 кв. м скляної підлоги мосту витримує навантаження в 1150 кг

Скляний міст відкрито 2019 року, він з’єднав Володимирську гірку з Аркою дружби народів. Над зведенням моста працювала майже тисяча фахівців. Його довжина – 210 м, висота двох центральних опор – 22 і 32 м, що можна порівняти з висотою дев’ятиповерхового будинку. Мостовий перехід виконано з бетону, заліза та скла.

Новий термінал Міжнародного аеропорту «Запоріжжя» 

Використано 480 тонн сталі виробництва Metinvest (комбінат імені Ілліча, «Азовсталь» та «Запоріжсталь»).

Входить до топ-6 українських аеропортів, які обслуговують до 98% пасажиропотоку країни

Відкритий у 2020 році термінал Міжнародного аеропорту «Запоріжжя» став першим за вісім років новим терміналом в Україні. Він здатний обслуговувати 400 пасажирів на годину та до мільйона туристів на рік. Площа терміналу – понад 12 тис. кв. м. Із запорізького аеропорту можна подорожувати у двох десятках напрямків – як внутрішніх (Київ, Львів, Одеса), так і до курортів Туреччини, Єгипту, Грузії. А ще – до Італії, Австрії, Німеччини та Польщі.

Лайнер Flying Сlipper, Хорватія 

Використано 3 000 тонн сталі виробництва Metinvest (комбінат імені Ілліча та «Азовсталь»).

Flying Сlipper – найбільший у світі вітрильник

Уздовж палуби Flying Сlipper могла б розміститися 60-поверхова висотка. Цей круїзний лайнер льодового класу здатний виконувати рейси в усіх морях світу – від Арктики до Антарктики. Flying Clipper – копія старовинного п’ятищоглового вітрильника France II – визнано одним із найбільших вітрильних суден. Будівництво лайнера обійшлося у понад 100 млн євро. Вітрильник на 90% складається зі сталі: 3 000 тонн товстого і тонкого листа для його будівництва постачив «Метінвест».

Хмарочос The Shard Лондон 

Використано 5 000 тонн сталі виробництва Metinvest (завод Spartan).

The Shard став улюбленим місцем для закоханих. На вершині хмарочоса вже зробили понад 200 пропозицій руки та серця

The Shard – 95-поверховий хмарочос, найвища будівля у Великій Британії. Будівля облицьована тисячами скляних панелей, які сяють на сонці, а назва перекладається як «Уламок». Хмарочос спроєктував італійський архітектор Ренцо Піано, автор Центру Жоржа Помпіду в Парижі. Він називає своє творіння вертикальним містом, яке охоплює 72 поверхи з офісами, квартирами, ресторанами та готелем. На останньому ярусі розташовані оглядовий майданчик і галерея.

Культурний простір The Shed у районі Hudson Yards, Нью-Йорк 

Використано 8 200 тонн сталі виробництва Metinvest  (завод Trametal, Італія).

New York City, USA – May 27, 2019

The Shed – будівля-трансформер, що може збільшуватися в розмірах

Район Hudson Yards називають найбільшим приватним проєктом у сфері нерухомості в історії Сполучених Штатів. Він містить чотири хмарочоси, торговий центр, а також культурний простір The Shed, що в перекладі означає «Сарай». В основній будівлі The Shed вісім рівнів. Тут є галереї, театр, творча лабораторія. Головна фішка будівлі – здатність до постійної трансформації. Знаковий простір «Сараю» – майданчик Маккорт – формується за допомогою пересувної зовнішньої оболонки, яка може розгортатися над прилеглою площею. Це дає змогу створити залу для масштабних подій і прийняти майже 3 000 відвідувачів

Міст Святого Георгія, Генуя

Використано 18 500 тонн сталі виробництва Metinvest (комбінат «Азовсталь» та завод Trametal).

the new highway bridge (san giorgio) genoa italy

Міст є суцільним сталевим полотном завдовжки понад кілометр

Міст Святого Георгія побудовано у Генуї на місці моста Моранді, що обвалився. Проєкт нового моста створив архітектор Ренцо Піано. За задумом архітектора міст нагадує великий білий корабель, що летить над долиною, і є суцільним сталевим полотном завдовжки трохи більше кілометра. Це «розумний» міст: за станом усіх частин конструкції стежать роботи, а освітлюють – фотоелектричні панелі, які живляться сонячним світлом. Для будівництва моста «Метінвест» постачив 18,5 тис. тонн сталі – 95% від загального обсягу сталевих конструкцій.

Вокзал Oculus, Нью-Йорк 

Використано 1 000 тонн сталі виробництва Metinvest  (завод Trametal).

Пішохідний підземний перехід Oculus – найдорожчий у світі

Транспортний вузол Oculus – одна з визначних пам’яток ділової частини Нью-Йорка. Проєкт належить до глобальної реконструкції Всесвітнього торгового центру на Манхеттені, який був зруйнований після подій 9/11. Конструкція зі скла і сталі з’єднує 11 ліній метро, станцію приміських поїздів і містить торговий центр із переходами до найближчих хмарочосів ділового центру. Будівництво пішохідного підземного переходу Oculus коштувало $225 млн, сьогодні це найдорожча подібна конструкція у світі.

Ворота Панамського каналу, Панама 

Використано 9 000 тонн сталі виробництва Metinvest  (завод Trametal).

Черга проходження через Панамський канал продається на аукціонах: ціна за судно може сягати $400 000

Панамський канал має велике геополітичне значення: щороку через його споруди проходять майже 14 тис. суден, що перевозять близько 280 млн тонн вантажів. Це 5% від усіх світових океанських вантажоперевезень. Нині Панамський канал надзвичайно перевантажений, а черга проходження через нього продається на аукціонах: ціна за судно може сягати $400 000. Щоб збільшити прохідність каналу, ведуться роботи з його розширення. Проєкт передбачає створення третього набору шлюзів, що матимуть 16 воріт. Кожен зі шлюзів можна порівняти з 10-поверховим будинком, а їхня загальна вага становить майже 55 000 тонн.

0