Брендинг запорізької Хортиці потрапив до фіналу престижної всесвітньої премії
Брендинг запорізького Національного заповідника «Хортиця» став фіналістом престижної всесвітньої премії Epica Awards.
Про це повідомляє MMR – профільне українське видання про маркетинг.
Epica Awards – це щорічна серія нагород за комунікації, заснована в Парижі у 1987-му. Цього року на нагороду Epica Awards було подано 3184 роботи із 64 країн, що значно більше, ніж у попередньому році (1980 заявок), та близько до рівня 2019 року. Найбільше заявок надійшло зі США (206), за ними слідує Німеччина (200).
Цього року серед фіналістів конкурсу є 8 українських робіт таких компаній, як banda, Gres Todorchuk, Postmen, Vintage.
До фіналу престижної премії також потрапив брендинг для острова Хортиця, який створила креативна агенція Bickerstaff.
Журі проголосує за переможців серед фіналістів онлайн із 24 листопада по 2 грудня. Володарів Гран-прі та золота покажуть під час спеціальної онлайн-церемонії 9 грудня. Срібні та бронзові переможці будуть опубліковані на сайті Epica Awards.
Як вже писав «Перший Запорізький», цього літа у острова Хортиця з’явився особистий бренд. Створення нового брендингу було можливим завдяки участі великого бізнесу в національному проєкті відродження Хортиці. Замовником стала Група Метінвест, яка в рамках державно-приватного партнерства взяла на себе зобов’язання щодо оновлення заповідника.
По темі: Відчуй місце сили: відбулася всеукраїнська презентація брендингу запорізької Хортиці
Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.
«Ми хотіли створити дизайн-систему, котра доносила б усю глибину і різноманіття острова, заволікала б людину у графічну подорож, в якій можна розкрити найрізноманітніші аспекти острова», – розповів креативний директор, засновник агенції Bickerstaff.764 Ілля Ануфрієнко.
Новий брендинг створює стійку візуальну асоціацію з заповідником та дозволяє ідентифікувати об’єкти, заходи та проекти, пов’язані з Хортицею. Брендинг дає проекту обличчя і голос, який може звучати в усьому світі.
До речі, розробники брендингу Національного заповідника «Хортиця» відповіли на 7 найпопулярніших запитань щодо бренду, які можуть виникати у користувачів соціальних мереж.
Нагадаємо, останні роки Хортиця перебувала у занепаді. Все почало змінюватися у 2021-му, коли Хортиця стала одним з ключових об’єктів національної програми «Велике будівництво», у рамках якої на острів впродовж декількох років чекає потужне оновлення музейних просторів, розвиток території острову та розширення рекреаційної складової.
Цьогоріч вже оновлено такі знакові об’єкти, як громадський простір «Козацьке коло» та максимально доступний для всіх відвідувачів Пагорб Єдності, а також почали реставрацію Музею історії запорозького козацтва, що зачинений вже сім років. Наступного року будуть оновлювати музей всередині.
Відродження острова Хортиця є вдалим прикладом того, як держава та великий бізнес можуть разом робити успішні масштабні проєкти перетворень. Група Метінвест вже стала флагманом державно-приватного партнерства, а великий досвід та ефективні експертизи Метінвест можуть бути масштабовані та застосовані в інших соціально-важливих проектах.
Окрім участі у створенні сучасного брендингу, Група Метінвест гарантувала оперативне системне залучення в різні галузі та показала результат – лише за декілька місяців з’явилися сучасні знакові об’єкти, що тепер відвідують тисячі людей: арт-об’єкт «Коло Єдності», лазерне шоу «Трансформації крізь історію» та імерсивна аудіовистава «Шлях».
Читайте також:
У Запоріжжі на Хортиці за підтримки великого бізнесу реалізують кращі ідеї студентів
Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp
Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!
0