USD: EUR:
... в Запорожье
Як правильно писати CV на англійській мові

Як правильно писати CV на англійській мові

За статистикою BI Business School HR-спеціалісти при первинному відборі кандидатів на вакансію, витрачають близько 40 секунд на кожне резюме. На що вони звертають увагу? Скануючи очима документ, вони фокусуються на таких якорних ключових пунктах: вік, career summary чи інформація про себе в резюме, освіта, рівні знання мови, ключові навички.

Розповідаємо, як написати резюме на англійській мові, привернути увагу роботодавця.

Загальні поради по написанню CV

Для роботи в іноземній компанії потрібно заповнювати CV (Curriculum Vitae) – загальноприйнята європейська форма документу зі сталими блоками. Вони містять інформаційну вичавку біографії, що характеризує вас як фахівця. Цих відомостей достатньо, щоб рекрутер зміг скласти професійний профайл кандидата.

Не залежно від професії, правила написання резюме однакові. Потрібно лише фокусуватися на певних навичках і виділяти особливості саме вашого досвіду.

Де можна дізнатися, які навички є важливими для вашої професії? Спершу, знайдіть професіоналів у вашій сфері, наприклад на LinkedIn, і перегляньте які в них вказані навички. Цей варіант особливо хороший для складання англомовного резюме. Далі, відкрийте бібліотеку зразків резюме, які склали рекрутери і знайдіть приклад для вашої професії. Порівняйте чи всі навички у зразку є також і у вашому CV.

Останнім кроком буде використання шаблонів і правильне оформлення. Ось головні поради при оформленні резюме:

  • вибирайте правильний дизайн;
  • використовуйте класичні шрифти і читабельного розміру текст;
  • пишіть досягнення списком;
  • структуруйте інформацію.

Приклад заповнення шаблону резюме на англійській мові

Розмір документа – 1-2 сторінки. Інформацію додавайте до визначених розділів в короткій формі. Подача та чіткість формулювань збільшують шанс отримати запрошення на співбесіду. Розберемо детально кожен розділ.

Personal Information

В поле вносите ім’я і прізвище – по батькові в Європі не використовують. Date of birth пишіть буквами (20th of September 1980).

Вірно написати адресу англійською допоможе зразок. Індекс, нумерацію будинку, назву вулиці, міста і країни пишіть так: 02192 12 Kreshchatik St, Kiyev, Ukraina.

Phone number. Внесіть в графу міжнародні коди і контактний номер. Поруч пропишіть електронну адресу, посилання на акаунти соцмереж.

Marital status. Вкажіть сімейний стан в резюме: single, married, have children.

Job Objective

У цьому розділі ви формуєте мету: пишіть, яку посаду хочете зайняти і чому. Обгрунтуйте фактами і персональними якостями, які допоможуть успішно справлятися з обов’язками. Зразок resume objective на англійській мові:

«Маю досвід в автоматизації бухгалтерського обліку. Хочу отримати посаду головного бухгалтера компанії».

Щоб краще зрозуміти на чому концентруватися, уявіть резюме юриста. Тут, як і в суді, потрібно все підкріплювати фактами. Наприклад, в резюме юриста без досвіду роботи пишіть про спеціальність та університетські досягнення. Згадайте, які кейси розбирали на практиці та про стажування і волонтерство:

«Претендую на вакансію помічника юриста в компанії Мооre Stephens. Хочу займатися аудитом і консалтингом. Маю досвід складання договорів і подання документів до суду».

Або ще один приклад:

«Випускник аспірантури. Маю навички організації технологічного процесу з випуску друкованої продукції, оформлення технічної документації. Маю організаторські здібності – 2 роки був головою студради факультету».

Якщо подаєте анкети на 3-4 вакансії, в кожному шаблоні прописуйте унікальні цілі або вказуйте в полі «Мета» бажану посаду. Вакансії повинні бути безпосередньо або опосередковано пов’язані зі спеціалізацією.

Education

Внесіть відомості про освіту: назву навчального закладу, факультету, кваліфікацію, рік закінчення. У графі «додаткова інформація» в зворотному порядку перерахуйте курси, які мають відношення до вакансії.

Work Experience

Розділ містить документовані відомості про досвід роботи. В хронології спаданням коротко перерахуйте займані посади. У шаблоні резюме з англійською мовою пишіть через нефінітну форму дієслова: writing letters, preparing plans. Приклад:

“2018-2020: Компанія Х, Київ
Старший юрист-консультант
Складання та контроль документації компанії.”

Як писати резюме студенту без досвіду роботи? 

При відсутності практики вкажіть стажування, фріланс, переваги:

​​«Маю 3-х місячний досвід в компанії, що займається публікацією текстів англійською та іншими мовами».

«Працюю з проприетарною операційною системою Apple Mac і останньою версією macOS Sierra».

Skills

Окремо вкажіть hard skills та soft skills. Хард-скіли цінні для виконання обов’язків. Компетенції, які хочуть бачити наймачі в автобіографії юриста на англійській мові:

  • знання цивільного та законодавства про банкрутство;
  • вміння користуватися комп’ютерними робочими програмами;
  • досвід складання процесуальних документів, висновків, договорів;
  • володіння навичками ділового листування.
  • пишіть рівень володіння іноземною мовою: середня, вільна, базова. 

Софт скіли – персональні якості необхідні для роботи в команді, комунікацій з людьми. До них відносять: аналітичні здібності, ініціативність, впевненість. Часто вживаються вирази: Self-Motivation, Teamwork, Decisiveness, Flexibility.

Personal Characteristics. У блоці перерахуйте сильні сторони характеру. Ключові фрази: quick learner, hardworking, able to prioritize, natural leader. Додайте, що по натурі ви – лідер, швидко адаптуєтесь в новому середовищі, до ситуацій, організовані, пунктуальні, вмієте вести справи.

References 

Зарубіжні компанії вимагають рекомендаційні листи з попередніх місць роботи, навчальних закладів. Запитайте references у колишнього роботодавця із зазначенням персональних даних, прикладіть до заяві на роботу на англійській мові або залиште посилання на хмару з файлом. Якщо рекрутера зацікавить ваша персона, він сам відкриє.

Cover letter: розказати більше про свою мотивацію

Cover letter – це короткий лист з додатковою інформацією до CV. Якщо він був покладений в заявку до вакансії, рекрутер його читає першим. Cover letter формує враження про претендента, стимулює уважно прочитати розділи. Якщо стиль викладу або інформація не влаштували, на цьому контакт з претендентом закінчується. Тому з першого рядка важливо зацікавити роботодавця.

Структура складається з привітання, головного блоку і прощання. Розмір становить 4-6 пропозицій.

В основній частині викладіть доводи, чим викликаний інтерес до вакансії. Приклад:

“Я вивчив вашу стратегію і знаю, що ви хочете змінити уявлення про SMS-чаті. Хочу стати членом команди і працювати з вами. Для цього володію потрібними якостями”

Додаткові поради: що потрібно знати?

Перше, на що звертає увагу рекрутер – оформлення тексту і читабельність. Хоча Times New Roman відносять до професійних шрифтів, виберіть краще Arial або Calibri. На думку Yahoo! для документа більше підходить Helvetic.

Якщо вірити менеджерам з кадрових агентств, 2 помилки при написанні листа-заяви на роботу приведуть до відмови в позиції. Щоб вашу анкету помітили, додайте цифр. При написанні використовуйте динамічні дієслова, що додають змісту експресії. Ці рекомендації в рази підвищують шанси на успіх.

0