USD: EUR:
... в Запорожье
У Запоріжжі провели майстер-клас для представників малого та середнього бізнесу про те, як коректно розміщувати вивіски

У Запоріжжі провели майстер-клас для представників малого та середнього бізнесу про те, як коректно розміщувати вивіски

Сьогодні, 17 липня, в Туристичному інформаційному центрі відбулося обговорення між городянами, підприємцями, маркетологами і чиновниками про те, як бізнесу вигідно позиціонувати себе і при цьому зберегти всі вимоги благоустрою та архітектури.

Ініціатором заходу виступило комунальне підприємство «Інститут розвитку міста Запоріжжя». Чиновники запропонували учасникам обговорити питання оформлення та благоустрою об’єкта підприємницької діяльності з урахуванням існуючих рекомендацій, як законодавчих, так і розробників концепції архітектурного середовища міста Запоріжжя «Код міста».

– Наша мета – залучити якомога більшу кількість людей, не тільки підприємців, а й інші верстви населення до зміни міського середовища. На сьогоднішній момент міський простір об’єднує безліч зон, оскільки обслуговує різні верстви населення. Ми плануємо створити якісний простір у всіх семи районах міста. Напрямок нашої діяльності зосереджено на трьох основних етапах: інформаційно-просвітницька діяльність, аналітика і реалізація проектів. Зараз ми знаходимося тільки на старті, але дуже розраховуємо на плідну співпрацю зі стейкхолдерами і збираємося створити єдиний центр координації, який би об’єднував всі громадські проекти, – розповіла заступник керівника КП «Інститут розвитку міста Запоріжжя» Саодат Усманова.

Також чиновниця поділилася, що в планах у підприємства залучити до співпраці не тільки підприємців, але громадські організації, жителів, комунальні служби, власників земельних ділянок і об’єктів нерухомості, різні структурні підрозділи міськради для створення єдиного центру координації.

– Раніше ніхто із замовників не займався питанням відповідності архітектурного середовища. Зараз у нас затверджений «Код міста», який передбачає певні вимоги до розміщення вивісок в історичних ареалах та центральній частині міста. До нас частіше звертаються представники готельно-ресторанного бізнесу, де працюють дизайнери, є розумний підхід до стилістики. Тут нам навіть не доводиться влаштовувати будь-які «дискусії», оскільки є розуміння міського середовища. Так, дійсно, за порушення благоустрою передбачені штрафи, а проект «Код міста» є рекомендаційним, але мушу зазначити, що все йде до того, що подібні проекти і вимоги будуть переведені в статус нормативно-правового акта, – розповів в.о директора департаменту архітектури міськради Павло Назаренко.

Про те, як зробити привабливою вивіску для магазину, ресторану чи готелю розповіли маркетологи Анна Клімуш і Тетяна Дроботя, учасники змогли задати питання, а також спільно зі спікерами розібрали вдалі і невдалі приклади зовнішньої реклами, дізналися від представників департаменту архітектури основні вимоги до розміщення вивісок в різних частинах міста, а також про те, чому один брендбук компанії може не працювати в різних містах.

На цьому представники влади не мають наміру зупиняти свою просвітницьку-інформаційну діяльність, а планують залучати ще більшу кількість стейкхолдерів до зміни міського простору, враховуючи потреби різних верств населення. Для цих цілей найближчим часом планують провести ще ряд зустрічей, створити єдиний центр урбаністики на базі «Інституту розвитку міста Запоріжжя». Старт починається з подібного роду інформаційних заходів, пізніше буде збиратися думки, побажання і потреби всіх учасників міського простору, а фінальним етапом стане реалізація різних проектів громадськості.

0