USD: EUR:
... в Запорожье
В Запоріжжі нарешті знесуть постамент, на якому стояв Ленін

В Запоріжжі нарешті знесуть постамент, на якому стояв Ленін

В Міністерстві культури погодили проект реконструкції площі Запорізької.

Як пише сайт IPnews, протягом двох тижнів у Запоріжжі з площі, на якій раніше стояв Ленін, приберуть його постамент.

Пам’ятаючи про те, як важко здавався Ленін, «вшитий» в постамент, запорожці побоюються, що сам постамент також нелегко буде демонтувати. Заступник міського голови на цей рахунок налаштований оптимістично:

— Найближчим часом ми отримаємо ще один дозвіл, протягом 2 тижнів знесемо те, що залишилося від пам’ятника, – розповів заступник міського голови Володимир Волобуєв. – У цьому році заплановано земляні роботи. Через сповзання грунту там необхідно робити підпірну стінку. Поле цього вже будемо вирішувати естетичні питання, вибирати плитку, ліхтарі та інше.

Нагадаємо, у 2016 році увага запоріжців була прикута до пам’ятника Леніну, який зносили протягом майже двох діб. Містяни, які знаходилися на площі, відсвяткували “повалення” Ілліча салютами і фаєрами.

Читайте також: Міністр Криклій знову заявив про концесію аеропорту “Запоріжжя”

Наш Telegram-канал: https://t.me/onenews_zp

17

Наталья Гречаная (Сирченко)2020-02-06 20:12:54
Идиотизмом болеет страна при этой воровской алегархической нэзалэжности !
Городской2020-02-06 16:08:20
Спочатку знесемо, а потім ".. будемо вирішувати естетичні питання, вибирати плитку, ліхтарі та інше". ВолобуЄВ з тебе менеджер ніякий, йди на пенсію нарешті.
Татьяна2020-02-05 14:06:44
А убирать за чьи деньги будете????Патриоты скинутся или со Львова пригласите активистов?
Калигула2020-02-04 16:03:12
г.Запорожье как бы существует от древнего палеолита. Только назывался Александровском, в честь князя Александра Голицына (александровская крепость).
Аксакал2020-02-03 22:41:58
Ленин разработал план ГОЭЛРО. В соответствии с которым Сталин построил ДнепроГЭС да всё Запорожье. Их нужно было снести, чтобы не напоминали, что нынешние только ВСЕ разрушают.
Олег Запорожець2020-02-03 21:41:59
Вони дебіли. Навіть постамент з барел'єфами трудящих лякає цих "представників народу". Увага запорожців прикута не до постамента, а до ненажерливих "патріотів" і "слуг", ґвалтуючих країну. і руйнуючих промисловість міста, позбавивших її підприємства східних ринків.
Влад Запоріжжя.2020-02-03 07:24:26
Этих памятников убийц Украины понаставили больше Чем в самой России ! Их нужно было убрать уже в 1991 году...
ЦеЭуропа2020-02-03 07:19:24
Надо "патриотам" головы "сносами Лениных" забить. Главное, не говорить, что Великобритания вышла из ЕС. Там, кстати, тоже салютами отмечают.
Вова2020-02-02 20:13:29
Мистер "гы", Вам бы по Фрейду поберечься и руки не стереть. У нас ведь в стране больше проблем нет, кроме как тратить деньги на демонтаж постаментов, верно? Хотя, Вы ведь "гы", Вам, очевидно, IQ не позволяет понять такие элементарные вещи.
Вова2020-02-02 19:39:59
Чем постамент мешал? Тарифы увеличивал?
гы2020-02-02 19:25:16
А куды статую картавого сифилитика дели?Отдать любителям СССР пущщай потихоньку на плешь дрочат!
Микола питерский2020-02-02 18:24:17
Все правильно, с постамента опустим флажки пониже, что бы народ проникся.
ррр2020-02-02 17:30:19
А оккуппированых ни кто не спрашивает,сидите молча!
Маруся2020-02-02 15:15:28
Мерзота галицайская. Памятник Ленину был символом Запорожья, символом Днепрогэса . Без него запорожье стало просто рагульским хутором.
Маруся2020-02-02 15:11:45
МерзОта галицайская. Памятник Ленину был символом Днепрогэса, символом Запорожья. Без него запорожье просто рагульский хутор.
ЦеЭуропа2020-02-02 14:58:25
И главное, не забывайте: чем выше тарифы на коммуналку и отопление, тем вы сильнее защищены от агрессии Путина! З.Ы. Кому правда глаза не колет: Youtube: Азаров: "кто и как наживается на продаже газа населению"