USD: EUR:
... в Запорожье
Новий брендинг запорізької Хортиці отримав «бронзу» міжнародного фестивалю Cannes Lions

Новий брендинг запорізької Хортиці отримав «бронзу» міжнародного фестивалю Cannes Lions

Нова айдентика запорізького Національного заповідника «Хортиця», яку створила агенція Bickerstaff.734, отримала третє місце  в номінації Creation of a New Brand Identity (Створення нового бренду) на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions («Канські леви»).

Про це на своїй сторінці у соціальній мережі повідомив креативний директор компанії Bickerstaff.568, яка розробляла айдентику Хортиці, Ілля Ануфрієнко.

«Тепер колискова української нації – острів Хортиця, окрім своєї неймовірної історії ще й відомий тим, що має бронзового лева в категорії Design», – розповів Ілля Ануфрієнко.

Як вже писав «Перший Запорізький», новий брендинг Хортиці потрапив до шорт-листів фестивалю творчості у трьох категоріях.

Окрім того, ще два українські проєкти отримали призи на фестивалі «Каннські леви» в категорії дизайну. Логотип Чорнобиля від агенції BANDA посів друге місце в номінації Creation of a New Brand Identity (створення нового бренду). А в номінації Spatial & Sculptural Exhibitions and Experiences (просторові та скульптурні експозиції) бронзу отримала Saatchi & Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Мати із ЛГБТ-прапором.

Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions («Канські леви») проходить щороку у Франції. На ньому визначають переможців у різних номінаціях в сферах реклами, дизайну, комунікацій.

Як вже писав «Перший Запорізький», минулого літа у острова Хортиця з’явився особистий бренд. Створення нового брендингу було можливим завдяки участі великого бізнесу в національному проєкті відродження Хортиці. Замовником стала Група Метінвест, яка в рамках державно-приватного партнерства взяла на себе зобов’язання щодо оновлення заповідника.

Нагадаємо, минулого року нова айдентика запорізької Хортиці отримала бронзу престижної всесвітньої премії Epica Awards – «Оскар» у світі дизайну та креативу.

Нагадаємо, останні роки Хортиця перебувала у занепаді. Все почало змінюватися у 2021-му, коли Хортиця стала одним з ключових об’єктів національної програми «Велике будівництво». Минулого року було оновлено такі знакові об’єкти, як громадський простір «Козацьке коло» та максимально доступний для всіх відвідувачів Пагорб Єдності, а також почали реставрацію Музею історії запорозького козацтва, що зачинений вже сім років. Цього року планувалося розпочати оновлення музею всередині.

Відродження острова Хортиця стало вдалим прикладом того, як держава та великий бізнес можуть разом робити успішні масштабні проєкти перетворень. Група Метінвест стала флагманом державно-приватного партнерства, а великий досвід та ефективні експертизи Метінвест можуть бути масштабовані та застосовані в інших соціально-важливих проектах.

Окрім участі у створенні сучасного брендингу, Група Метінвест гарантувала оперативне системне залучення в різні галузі та показала результат – лише за декілька місяців з’явилися сучасні знакові об’єкти, що тепер відвідують тисячі людей: арт-об’єкт «Коло Єдності», лазерне шоу «Трансформації крізь історію» та імерсивна аудіовистава «Шлях».


Читайте також:

Сучасна  інфраструктура, нова айдентика та унікальні атракції: у 2021-му запорізька Хортиця отримала друге життя і стала туристичним магнітом України

Oтримуйте нoвини швидше з дoпoмoгoю нaшoгo Telegram-кaнaлa: https://t.me/onenews_zp

Підписуйтесь нa «Перший Зaпoрізький» у Instagram!

0