USD: EUR:
... в Запорожье
Неприємні сюрпризи Рено Меган 2 на вторинному ринку

Неприємні сюрпризи Рено Меган 2 на вторинному ринку

Модель Рено Меган 2 підкорила серця українців ще в нульових своїм дизайном та функціональністю. Однаково популярні були і седан, і універсал, і хетчбек. Але дрібні недоліки та несправності час від часу сильно псували життя власникам, і з віком ці проблеми погіршуються. Навіть нові Рено Меган 2 отримували несхвальні відгуки щодо своєї електроніки і не тільки. Що вже казати про вживані. Ситуацію дещо полегшує можливість досить легкого придбання  запчастин, наприклад, на https://avto.pro/catalog/renault/megane/.

Слабкі місця Renault Megane 2

Фазорегулятор двигуна. Виходить з ладу раніше, ніж хотілося. Нових власників він часто лякає своїм тріском, а до того ж машина відмовляється набирати обертів. Ціна в нового фазорегулятора не мала — від 120 доларів. Пощастило, якщо у вас модель з двигуном 1,4 л, на якому немає цієї проблемної деталі. На двигунах 1,6 та 2,0 л проблеми можуть виникнути вже після 30 тис. км пробігу, а після 100 тис. виникають у більшості.

Шків колінвала. Виробник обіцяє ресурс роботи шківа колінвала з гумовим демпфером у діапазоні 60-80 тисяч пробігу. Але вже на 30 тисячах пробігу вам може знадобитися чищення дроселя, причому одночасно потрібно змінювати його гумове ущільнення (воно стає «дубовим» і з’являється підсмоктування повітря).

Стартер. Після 80 000 км він напевно почне створювати проблеми із запуском авто. Але невеликі дефекти легко усуваються (заміна запобіжника, зачистка контактів і проводів).

ЕБУ. З обертами двигуна в холодну пору часто трапляється така проблема: оберти відразу піднімаються, а потім різко падають і зависають на позначці 400 об.

Генератор Valeo. Якщо на авто стоїть саме він, після 60 тис. км. очікуйте виходу з ладу (проблема або в реле регулятора, або у щітках).

Подушки безпеки. На 60 тис. км. у рульовій колонці обривається шлейф подушок безпеки. Купити їх можна тільки в зборі з кермовим перемикачем, а це не дуже дешево. Альтернативним рішенням є перепаювання шлейфу.

Трансмісія. Після 60 тис. км. може з’явитися свист вичавного підшипника на вторинному валу. Також, у більшості власників на пробігу 60 000 км коробка передач починає працювати з перебоями через зношений диск зчеплення.

Скрипіння салону. Після 40 тис. пробігу в салоні поселяються «цвіркуни». Найчастіше скрипить ущільнювач між торпедо і склом. Джерелом скрипів також будуть ручки, петлі дверей.

Каталізатор. Має мінімальний ресурс. Від цієї деталі очікується робота протягом щонайменше 150 тисяч, але в Мегані 2 він здатен ледве на 100 тис.

0