
На сесії Запорізької міськради вирішили, що встановлювати кондиціонери в автобусах «не зовсім логічно»
Сьогодні, 26 червня, на сесії Запорізької міської ради, було піднято питання про закупівлю муніципальних автобусыв з кондиціонерами і забезпечення чинного транспорту на лінії кондиціонерами.
Депутат Запорізької міської ради Олег Корольов вирішив винести на загальне обговорення проблему, яка активно обговорюється жителями міста в соціальних мережах. Йдеться про високі температури в громадському транспорті, якы призводять до втрати свідомості, погіршення самопочуття, як пасажирів, так і водіїв. Депутат запропонував колегам подумати про те, щоб знайти кошти на встановлення кондиціонерів і забезпеченнчя жителів комфортом.
Перший заступник мера Сергій Мішок зазначив, що до вирішення цього питання треба підходити продумано і враховувати, що автобуси роблять зупинки кожні 700-800 метрів і тримати оптимальну температуру в салоні в зв’язку з цим при всьому бажанні не вийде.
– Громадський транспорт має свою специфіку. З огляду на зупинки, кондиціонери всередині працюватимуть на повну потужність +18 градусів. Проблемних випадків буде в кілька разів більше. Коли ми два роки тому приймали рішення, який транспорт закуповувати, то абсолютно всі депутати під час обговорення сказали, що потрібно приймати логічне рішення. У цьому контексті логічно, що при зупинках через кожні 700 метрів з кондиціонерами автобуси не закуповують. Цього не робить жодне місто. Уявіть собі, що в проміжутках між зупинками, пасажири, які стоять перед кондиціонерами з 18 градусами будуть кричати, що їм некомфортно, а ті, хто знаходяться біля дверей, де +35 градусів, будуть кричати «славно». Однак, у нас є маршрути, що пролягають через Хортицю або далекі маршрути через магістралі, де є велика відстань між зупинками і там кондиціонер буде встигати охолоджувати повітря, – розповів Сергій Мішок.
Директор комунального підприємства «Запоріжелектротранс» Юрій Папач розповів, що автобусам МАЗ при навантаженні важко пустити кондиціонери в салон, але тролейбуси здатні кондиціонувати повітря. Нові європейські тролейбуси (електробуси) незабаром прийдуть з чотирма кондиціонерами.
0